تغییر کابین آسانسور

تغییر کابین آسانسور

امروزه با پیشرفت‌های گسترده ابزارهای رفاهی زندگی کاربرد وسایلی مانند آسانسور یک جزء جدایی‌ناپذیر زندگی ماشینی شده ‌است. در شهرهای بزرگ مانند تهران که تردد به آسانسور بسیار زیاد است لازم است تا هر از چند گاهی تغییر کابین آسانسور به دلیل فرسودگی و آسیب دیدگی بدنه کابین در دستور کار قرار بگیرد. از سوی دیگر به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت تجهیزات صنعتی در حال حاضر تعویض کلی کابین برای همه صاحبان امر امکان‌پذیر نیست و گاهی تزیینات و بازسازی کابین آسانسور جایگزین می‌شود.

حتما شما هم تایید می‌کنید که ظاهر داخلی کابین آسانسور یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساختمان و هم‌رده با لابی ساختمان است و در نشان‌دادن وجهه کلی و زیبایی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری بسیار تاثیر دارد. ظاهر تمیز و زیبای کابین آدم‌ها را برای ورود به ساختمان ترغیب می‌کند به‌همین دلیل مدیران و پیمانکاران به‌خصوص در برج‌های تجاری اداری روی فضاسازی کابین آسانسور تمرکز زیادی دارند.

 انواع کابین آسانسور

 

 

 

 

خوشبختانه درحال‌حاضر با گسترش تجهیزات صنعتی و ابزارهای زیباسازی دکوراسیون داخلی حق انتخاب بسیار متنوع شده و هر نوع سبک و متد و سلیقه ای را تحت پوشش قرار می دهد. در این ‌راستا تزیینات کابین آسانسور به صورت‌های مختلفی مانند کابین آسانسور استیل، کابین آسانسور ام دی اف، کابین آسانسور چوبی و …. در ساختمان‌های جدید طراحی و اجرا می‌شود.

در نظر داشته باشید که کابین آسانسور علاوه‌ بر نقش مهمی که در نقل‌ و انتقالات افراد بین طبقات مختلف دارد در ایجاد احساس امنیت و آرامش و حس مثبت تجدید روحیه خیلی مؤثر است. تصور کنید افرادی را که هر روز خسته و آشفته از کار و فعالیت از دل شلوغی‌های شهر به ساختمان‌ها پناه می‌برند همین لحظات کوتاهی که در آسانسور می‌گذرانند تا به مقصد مورد نظرشان برسند می‌تواند موجب تجدید قوا و روحیه باشد.

 تغییر کابین آسانسور کار تخصصی است

 تغییر کابین آسانسور کار تخصصی است

علی‌رغم این‌ که به ‌نظر می‌رسد تغییر کابین آسانسور یا زیباسازی فضای آسانسور کار چندان سخت و تخصصی نیست اما این نوع پروژه‌ها به همان اندازه تعمیرات موتور و تجهیزات دیگر نیاز به تخصص ویژه تکنسین‌ها دارند. البته پیش ‌از شروع این بازسازی مهندسان آسانسور که تبحر ویژه‌ای در این کار دارند و سال‌هاست در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، محاسبات و طراحی‌های لازم را انجام داده و سپس دستور تغییرات کابین را می‌دهند.

بنابراین برای محول کردن امور بازسازی و تغییر کابین آسانسور نباید شتاب‌زده عمل کنید و این پروژه را به مجموعه‌هایی تازه‌کار و بی‌تجربه بسپارید آسانسور هم‌ مانند سایر ابزارهای صنعتی و حتی به‌ مراتب بیشتر حساسیت‌های فنی خاص خود را دارد. استیل کاران با چندین سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه بازسازی آسانسور و طراحی داخلی کابین و دارا بودن تجربه‌های فراوان به کمک استادکاران ماهر امور بازسازی آسانسور را ارائه می‌دهد. در این مجموعه تابه‌حال بیش ‌از 1000 پروژه طراحی بازسازی و تزیین کابین آسانسور با به‌کارگیری مهندسان متخصص اجرا شده ‌است.

بیشتر بخوانید: قیمت نوسازی کابین آسانسور

 مهندسان متخصص و خبره با بکارگیری جدیدترین و باکیفیت‌ترین وسایل جانبی روز تغییر اتاقک آسانسور را پیگیری می‌کنند. در تمام مراحل اجرایی پروژه از طراحی‌های اولیه تا مراحل پیش‌فرض و ساخت وسایل جانبی و نصب قطعات در کابین مدیران و پیمانکاران یا صاحبان ساختمان می‌توانند نظراتشان را اعمال کنند.

تغییر کابین آسانسور تا حد زیادی سلیقه‌ای است و می‌توانید همه بخش‌های فضا از جمله آینه‌ها، بدنه، سقف، چراغ‌های ال‌ای‌دی و روشنایی، صفحه‌کلید و کف‌پوش را از هر نوعی که می‌خواهید انتخاب کنید. البته طراحان داخلی نظرات اصولی‌شان را در کنار توقعات شما قرار می‌دهند و درنهایت پروژه اصولی با ظاهری شیک و دلخواه تامین می‌شود.

این را به‌ خاطر داشته باشید که بازسازی آسانسور نوعی سرمایه‌گذاری برای ساختمان محسوب می‌شود بنابراین ترجیحاً سعی نکنید از ابزارهای ارزان و کم‌هزینه برای این پروسه استفاده کنید. وسایل جانبی بی‌کیفیت دیر یا زود نامرغوب بودن شان را نشان می‌دهند و به‌سرعت دچار آسیب شده و مستهلک می‌شوند.

لزوم بازسازی کابین آسانسور

همانطور که اشاره شد فضای کابین آسانسور اولین جایی است که مهمانان در هنگام ورود به ساختمان با آن مواجه می شوند. از این رو کاربرد ابزار آلات تزئینی جذاب و تجهیزات با کیفیت ظاهر شیک تر و منحصربفردی به آن می دهد. ضمن اینکه توجه افراد را جلب کرده و آنها را بیشتر به اقامت در ساختمان ترغیب می کند. این مسئله برای ساختمانهای تجاری و رستورانها و فروشگاه های بزرگ اهمیت زیادی دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای