نحوه انجام بازسازی کابین آسانسور

نحوه انجام بازسازی کابین آسانسور

نحوه انجام بازسازی کابین آسانسور: بعد از مدتی با استفاده نادرست از آسانسور ممکن است کابین آن دچار خرابی شود. البته عمر مفید آسانسور ۱۵ تا ۲۰ سال می باشد. اگر عمر مفید آن تمام شود کابین آسانسور دچار فرسودگی می شود. در این صورت بهترین و مقرون به صرفه ترین اقدام بازسازی کابین آسانسور است.

برای انجام بازسازی کابین آسانسور از چند روش کمک می گیرند. در ابتدا آسانسور توسط تکنسین های ماهر و مجرب به طور کامل بررسی می شود و در صورت پیدا کردن خرابی و قطعات معیوب، اقدام به تعمیر قطعات خراب می کنند. تا حد امکان سعی می شود تا مقرون به صرفه ترین راه را برای تعمیر و بازسازی کابین آسانسور ارائه دهند. اما اگر در صورتی که قطعات آن کاملاً فرسوده باشد، اقدام به تعویض آن می کنند.

تفاوت بازسازی و تزیین آسانسور

تفاوت بازسازی و تزیین آسانسور

بازسازی کابین آسانسور تفاوت بسیار زیادی با ت زیین آن دارد. در بازسازی قطعات معیوب تعمیر و تعویض می شوند تا عملکرد آسانسور مانند روز اول شود.

اما در تزیین آن ابتدا شاسی داخل کابین آسانسور را باز می کنند و بعد از آن اقدام به باز کردن سقف و بدنه کابین آسانسور می کند و بعضی از اجزای آسانسور مانند کفپوش ها و سنگ کف کابین آسانسور را در می آورند و با درآوردن تزیینات قدیمی تزئینات جدیدی روی کار می آورند.

به این صورت که ابتدا کف کابین و بدنه آسانسور را مسطح می کنند و سپس پنل هایی در کنار درب آن نصب می نمایند. سپس اقدام به زیر سازی و نصب کف کابینت و نصب قرنیز ها و کنج ها می پردازند. با این اقداماتی که انجام می دهند باعث می شوند تا وزن کابین آسانسور افزایش پیدا نکند.

دلیل استفاده از خدمات بازسازی آسانسور

نحوه انجام بازسازی کابین آسانسور: یکی از مهمترین دلایل استفاده از خدمات بازسازی و کابین آسانسور این موضوع است که فرسودگی کابین آسانسور می تواند باعث ایجاد اختلال در عملکرد آسانسور و افزایش برق و انرژی شود. در واقع بر میزان کابین آسانسور فرسوده باشد، عملکرد ضعیف و امنیت آن کمتر می شود.

به همین جهت مصرف کنندگان با دیدن ظاهر فرسوده آسانسور رغبتی به استفاده از آن ندارند. در واقع بازسازی کابین آسانسور نقش بسیار مهمی دارد. زیرا فرسودگی کابین آسانسور و خراب بودن قطعات اصلی آن می تواند هم باعث اختلال در قسمت فنی کابین شود و می تواند ظاهر آسانسور را زشت و اعتبار ساختمان را کاهش دهد.

علاوه بر این باید بیان کنیم که بازسازی کابین آسانسور باعث می شود تا قطعات فرسوده و قدیمی تعویض و تعمیر شوند. در این صورت عملکرد آسانسور مانند روز اول می شود. اما در مورد یکی دیگر از دلایل بازسازی آسانسور باید بگویم که باعث کاهش هزینه های زیاد می شود.

اقدامات بازسازی و تزیین آسانسور

اقدامات بازسازی و تزیین آسانسور

اقدامات بازسازی و تزیین آسانسور توسط تکنسین های ماهر انجام می گیرد. همان طور که می دانید زمانی که عمر مفید آسانسور تمام شود و یا بخشی از قطعات آن بر اثر استفاده نادرست مصرف کننده آسیب ببیند، مقرون به صرفه ترین راه بازسازی و تزئین مجدد آن است. زیرا اگر شما بخواهید به طور کل آسانسور را تعویض کنید ممکن است هزینه های بسیار زیادی برای شما به بار آورد.

به همین جهت بهتر است بسته به نوع خرابی اقدام به بازسازی کنید. خدمات تزئین آسانسور باعث می شود تا سانسور قدیمی شما ظاهری بسیار زیبا و لوکس و مدرن داشته باشد. همانطور که می دانید آسانسور در بسیاری از مراکز به خصوص هتل ها و مراکزی از این قبیل نقش بسیار مهمی در ساختمان ایفا می کنند. به همین علت حتماً باید ظاهری بسیار مدرن و لوکس داشته باشد تا مورد توجه مراجعه کنندگان قرار بگیرد.

سخن پایانی

آسانسور دارای عمر مفید می باشد و عمر مفید آن بین ۱۵ تا ۲۰ سال است. اگر عمر آن تمام شود، کابین آسانسور دچار فرسودگی می شود و باید اقدام به بازسازی و تعمیر آن کرد. بازسازی کابین توسط تکنسین های مجرب انجام می گیرد.

این افراد در صورت پیدا کردن خرابی و قطعات معیوب بر اساس نوع خرابی آن اقدام به تعمیر و تعویض قطعات می کنند. در واقع مقرون به صرفه ترین راه تعمیر و بازسازی آسانسور است. تزئین آسانسور تفاوت بسیار زیادی با بازسازی آن دارد زیرا در بازسازی قطعات خراب را تعمیر می کنند.

اما در تزیین آسانسور مواردی مانند کفپوش و سقف و بدنه کابین را تعویض می کنند و با جداسازی تزیینات قدیمی تزیینات جدیدی روی کار می آورند. البته این وزن تزئینات باید به حدی باشد که باعث سنگین شدن کابین آسانسور و در نتیجه عدم توانایی موتور آسانسور برای بالا بردن کابین نباشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای