بازسازی کابین آسانسور

مراحل تزئینات و بازسازی کابین آسانسور

مراحل تزئینات و بازسازی کابین آسانسور

بازسازی کابین آسانسور یکی از مهمترین بخش های نگهداری از کابین آسانسور می باشد که ما لازم دیدیم به علاقه مندان مراحل تزئینات و بازسازی کابین آسانسور شرح دهیم.

بعد از تماس کارفرما و ارسال آدرس پروژه کارشناس استیل کاران در محل حاضر شده و با ارائه کاتالوگ های مربوط و بررسی موارد از جمله کاربری آسانسور در ساختمان مانند تجاری یا مسکونی و انتخاب طرح با اجرای افقی و یا عمودی نیز اهمیت زیادی که توسط کارشناس ما مورد بررسی قرار می گیرد ، توجه داشته باشید در طرح های افقی آسانسور بزرگتر و در طرح های عمودی آسانسور بلند تر بنظر میرسد.

اگر شما ساختمانی دارید که کاربری تجاری یا اداری دارد باید از استیل هایی استفاده کنید که در مقابل ضربه و خط و خش مقاومت بیشتری داشته باشند ، مانند استیل های گندمی و چرمی

بعد از عقد قرار داد ، پروژه بازسازی کابین آسانسور عملا شروع می شود.

یک پروژه بازسازی کابین آسانسور دارای دو بخش می باشد بخش اول تهیه مصالح و متریال ، بخش دوم نصب تجهیزات

تهیه مصالح و متریال بازسازی کابین آسانسور

سنگ کف آسانسور ، تهیه استیل و فراوری آن  ، لیزر زدن سقف ، تهیه صفحه کلید داخل کابین آسانسور ، تهیه ساپورت MDF ، دستگیره آسانسور و غیره

نصب تجهیزات قبل از آماده شدن بر روی کابین

یک پروژه تزئینات کابین آسانسور سه روز در بخش نصب تجهیزات و 4 روز در بخش تهیه تجهیزات زمان میبرد.

مرحله اول : لخت کردن کابین و اندازه زدن دکوراسیون قبلی کابین آسانسور : شامل بدنه ، کف ، سقف که همگی باید از بدنه جدا شوند و بعد کابین اندازه گیری می شود.

تهیه تجهیزات بازسازی کابین آسانسور

تهیه سنگ کف آسانسور

استیل کاران در اکثر مواقع از گرانیت 2 سانت بدلیل زیبایی و مقاومت زیاد در برابر ضربه ، برای کف آسانسور استفاده می کند

ساپورت MDF

برای شکل دادن به استیل و بالابردن مقاومت آن در برابر ضربه ، استیل کاران از ورق هایی به ضخامت 6 میل و 8 میل برای ساپورت استیل ها استفاده می کند که در ظاهر دیده نمی شود ولی نقش بسیار مهمی در کار دارند.

سقف آسانسور

یک ورق خام که معمولا در ابعاد 120در 120 می باشد برای لیزر طرحی که کارفرما سفارش داده به بخش لیزر ارسال می شود تا طرح مورد نظر بر روی ورق لیزر شود و بعد از اتمام عملیات لیزر نسبت به ابعاد کابین هم و برش می شود.

برش ورق های استیل

امروزه با کامپیوتری شدن دستگاه های خم و برش ، تقریبا خطای برش و خم بسیار کمتر شده ، استیل کاران با داشتن دستگاه های خم و برش کامپیوتری ، یکی از مجهزترین کارگاه ها را در این ضمینه دارا می باشد.

صفحه کلید داخل آسانسور

استیل کاران در این مورد با چندین شرکت فعالیت نموده که از معتبرترین آنها شرکت مدیا می باشد

استفاده از متریال مناسب ، گارانتی خوب ، طرح های شیک و بروز ، قیمت خوب از شاخصه های شرکت مدیا می باشد.

صفحه کلید طبق شاخصه های کابین سفارش داده می شود.

در انتها تمامی تجهیزات بسته بندی شده و به محل پروژه ارسال می شود.

نصب تجهیزات بر روی کابین آسانسور

کابین از قبل به اصطلاح لخت شده و به صورت خام می باشد

نصب تجهیزات

  1. نصب سر درب و ستون های کابین

  2. نصب سنگ

توجه داشته باشید سنگ کف آسانسور حتما باید تراز نصب شود ، برای تراز شدن سنگ می توان از مصالح ساختمانی در زیر سنگ استفاده کرد ولی نباید ضخامت آن زیاد شود.

  1. کرخی و قرنیز

  2. نصب صفحه کلید یا پانل داخل

  3. نصب پنل ها

MDF را به چسب مخصوص آغشته کرده و به پنل استیل می چسبانیم ، 3 الی 4 ساعت باید تحت فشار باشد تا چسب به اصطلاح خشک شود.

  1. درب اتوماتیک داخل ( در صورت داشتن ) باز می شود و با چسب مخصوص روکش استیل می شود ، توجه داشته باشید در تمامی مدتی که درب باز است موتور سر درب باید خاموش باشد.

پنل ها به صورت طرح مورد توافق بر روی کابین فیکس می شوند و با اهرم های مخصوص تحت فشار قرار می گیرند و هر چقدر زمان گذاشتن اهرم بیشتر باشد بهتر است ولی این زمان نباید از 4 ساعت کمتر باشد.

سقف آسانسور

سقف آسانسور با هالوژن و نور مخفی را با پیچ متری به سقف فیکس می کنیم ، درب آسانسور را مجددا نصب می کنیم و تنظیم محدود می شود توجه داشته باشید فاصله ها حفظ شود تا بر روی استیل خط نیوفتد ، بعد از اطمینان از نصب درست موتور سر درب را روشن می کنیم.

در انتها دستگیره را پیچ می کنیم و آینه را با چسب مخصوص به بدنه وصل می کنیم ، بعد از 4 ساعت روکش ها را کنده و پروژه تزئینات و بازسازی کابین آسانسور تحویل داده می شود.

اتاق آسانسور تمام استیلاتاق استیل اسانسوراستیل درب آسانسوراستیل درب اسانسوراستیل کاری اسانسور– استیل کاری داخل اسانسور- بازسازی اتاق اسانسوربازسازی اتاقک اسانسوربازسازی آسانسوربازسازی کابین آسانسوربازسازی کابین آسانسور قدیم در محلبازسازی کابین اسانسور بازسازی کابینت اسانسورتزئینات اتاق آسانسورتزئینات اسانسورتزئینات کابین آسانسور- تزئینات کابین اسانسورتزیئنات کابین فرسوده اسانسور- تزیین آسانسورتزیینات اتاق اسانسورتزیینات اتاقک اسانسور– تزیینات داخلی اتاقک اسانسور- تزیینات داخلی کابین اسانسورتزیینات کابین آسانسورتزیینات کابین اسانسورتعمیر اتاق آسانسور– تعمیر کابین اسانسور- تعویض اتاق اسانسورتعویض اتاقک اسانسورتعویض دیواره اسانسور- تعویض سقف اسانسور– تعویض کابین اسانسور- تعویض کلیدهای داخل اسانسورخدمات خم و برش استیلدرب آسانسور- درب اسانسوردکمه های اسانسور– دکور اسانسور استیل- دکور استیل اسانسوردکور داخلی اسانسورروکش استیل درب اوتوماتیک آسانسور– روکش استیل درب اوتوماتیک اسانسور- سقف اتاق اسانسورسقف استیل اسانسورسنگ معرق آسانسورسنگ کف آسانسورسنگ کف اسانسور– سنگ گرانیت اسانسور- صفحه کلید اسانسورعکس اتاق اسانسورعکس کابین اسانسور– قیمت کابین تمام استیل اسانسور- نورپردازی اسانسورنوسازی اتاق اسانسورنوسازی اتاقک اسانسورنوسازی اسانسورنوسازی کابین آسانسورنوسازی کابین اسانسور-نوسازی کابینت اسانسور-ورق استیل اسانسور کابین اسانسور تمام استیل کابین استیل اسانسورکف سنگ اتاق اسانسورکفپوش آسانسور– کفپوش اسانسور-کفپوش کابین اسانسور

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای