زیباسازی کابین آسانسور شامل چه مواردیست؟

زیباسازی کابین آسانسور شامل چه مواردیست؟

زیباسازی کابین آسانسور شامل چه مواردیست؟ بازسازی کابین آسانسور و زیبا سازی کابین آسانسور همه به یک معنا به کار برده شده است. در واقع برای زیبا سازی کابین آسانسور از مواردی مانند زیباسازی کف و تعویض بدنه کابینت نورپردازی تعویض پنل کلید و تعویض دستگیره کابینت استفاده می کنند.

علاوه بر این باید باید بیان کنیم که برای زیبا سازی آسانسور اقدام به تعویض و تعمیر درب و شاسی های آسانسور می کنند. همانطور که می دانید درب آسانسور تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی ظاهر آسانسور دارد. به همین جهت یکی از مهمترین متریال هایی که برای زیبا سازی آسانسور استفاده می شود، استفاده از درب های بسیار زیبا و مدرن است.

نکته دیگر این است که برای زیبا سازی کابین آسانسور از متریال های مانند سنگ های معرق گرانیتی برای کف کابین آسانسور استفاده می شود.

چه کارهایی در زیباسازی کابین آسانسور انجام می شود؟

چه کارهایی در زیباسازی کابین آسانسور انجام می شود؟

برای زیبا سازی کابین آسانسور قسمت هایی مانند سقف کابین و کف کابین و دیواره ها و درب و موارد دیگر را تعویض و یا تعمیر می کنند. مثلاً برای سقف کابین آسانسور می توانند نورپردازی کنند و از سی ان سی استفاده کنند.

برای نورپردازی کابین آسانسور از لامپ های فلورانس استفاده می کنند. این کار باعث می شود هم ظاهر آسانسور بسیار شیک و مدرن شود و هم درون آسانسور روشن باشد. البته در بعضی از مواقع بر اساس سلیقه مشتری برای سقف کابین آسانسور از آینه استفاده می کنند و سقف و دیواره های آن را آینه کاری می کنند. در این صورت آسانسور ظاهر لوکس می گیرد. علاوه بر این برای دیواره های آسانسور از متریال های متفاوتی استفاده می کنند. در این صورت ظاهر آسانسور بسیار زیبا و شیک می شود.

انواع متریال های مورد استفاده در کابین آسانسور

برای زیبا سازی کابین آسانسور از متریال های متفاوتی استفاده می کنند. در واقع قیمت این متریال ها با یکدیگر مختلف است. مثلا برای دیواره های کابین آسانسور از متریال های مانند ام دی اف و پوشش تمام استیل و پوشش نیم ست استیل و متریال های دیگری مانند فرمیکا و کامپوزیت و ترکیب استیل و ام دی اف و یا از شیشه های پاناروما استفاده می کنند.

پوشش های استیل دکوراتیو رنگی در رنگ های مانند مسی و نقره ای و رزگلد و طلایی است. این گونه از متریال ها کاملاً استاندارد هستند. همچنین می توانند باعث زیبای ظاهری کابین های آسانسور شود. علاوه بر این باید بیان کنیم که برای استفاده از متریال های شیشه ای در آسانسورهای پاناروما از شیشه های بسیار محکم لمینیت استفاده می کنند. همچنین از این متریال ها در همه آسانسور ها استفاده نمی کنند.

نکته ها و مراحل برای زیباسازی کابین آسانسور

برای انجام مراحل زیبا سازی کابین آسانسور باید توجه کرد که در این مراحل از متخصصان و تکنسین های ماهر کمک بگیرید. علاوه بر این از متریال هایی که در درون کابین آسانسور به کار گرفته می شود، اطلاعات کافی کسب کنید.

زیرا اگر برای پوشش کابین از ام دی اف استفاده می شود، باید حتما از نوع نسوز باشند. علاوه بر این اگر از پوشش شیشه ای استفاده می شوند، باید حتماً نشکن باشند. نکته دیگر این است که بهتر است مناسب با کاربرد و نوع آسانسور خود اقدام به انتخاب متریال های استاندارد و مناسب کنید. در واقع زمانی که برای انجام خدمات زیباسازی کابین آسانسور از تکنسین استفاده می کنید، حتماً در مورد رزومه کاری آن اطلاعات زیادی داشته باشید.

علاوه بر این از متریال های با کیفیت استفاده کنید. مراحل زیباسازی کابین آسانسور به این صورت است که اول متخصص باید آسانسور شما را بررسی کند و بعد یک طرح مناسب انتخاب می کنید سپس اقدام به ساخت کابین آسانسور و نصب آن می کنند.

سخن پایانی

هزینه آسانسور برای زیباسازی آن به یک معنا به کار می روند. در واقع برای زیبا سازی آسانسور از متریال های متفاوتی استفاده می کنند و اقدام به تعمیر و تعویض کف آسانسور و سقف ها و دیواره ها و پنل کلید آسانسور می کنند.

علاوه بر این باید بیان کنیم که درب آسانسور هم تاثیر بسیار زیادی بر روی ظاهر آن دارد. انواع متریال هایی که در کابین آسانسور برای پوشش دیواره های آن استفاده می شود، شامل پوشش استیل و نیمه استیل و پوشش ام دی اف و کامپوزیت و یا ترکیب استیل و mdf و یا شیشه های پاناروما می باشد.

برای انجام مراحل زیباسازی باید به یک سری از نکات توجه کرد. مثلاً همواره باید از تکنسین های ماهر استفاده کنید. علاوه بر این باید متریال هایی که به کار می برید کیفیت و استاندارد بالایی داشته باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای