شستی ها در آسانسور

شستی ها در آسانسور

شستی آسانسور میکانیکی که با فشردن آن حرکت رو به داخل ایجاد شده و موجب اتصال بیمتالی می شود که حاصل آن احضار کابین آسانسور به طبقه است .

شستی آسانسور  های الکترونیکی اولین بار توسط شرکت اتیس به کار گرفته شد.با فشار دادن این شستی ها حرکت در آن به وجود نمی آید اما از بار الکتریکی استاتیکی برای احضار کابین آسانسور استفاده می کند .

طبق استاندارد اولین کلید باید از کف 90 سانت باشد .

                                              انتخاب یک شستی خوب 

1- تمامی شستی ها در ایران تولید می شوند و پشت باتن ها همگی محصول کشور چین است البته همانند تمامی محصولات چینی درجه بندی کیفیت دارند محمترین قسمت شستی که مصرفی می باشد و کیفیت آن بسیار محم است .از خرید شستی ها با کیفیت پایین خودداری کنید زیرا این کار فقط پول دور ریختن می باشد .

2- ضخامت ورق استیل شستی ها هم مورد بعدی می باشد که حائز اهمیت است ورق استیل مصرفی در شستی آسانسور باید حداقل 1 میل باشد .

3-شستی 1متری یا 2 متری؟

از نظر قیمتی شستی 1 متری با 2 متری از نظر قیمت پایه 250 تا 300 هزار تومان تفاوت دارند ولی پیشنهاد شرکت استیل کاران استفاده از شستی 2 متری می باشد زیرا در یک عملیات بازسازی کابین اسانسور شستی 2 متری نمایی بسیار زیباتر از شستی 1 متری دارد.

4- نمایشگر ها در شستی آسانسور

3 گزینه برای نمایشگر ها وجود دارد

لاتیس

7سگمنت

ال سی دی


از نظر قیمتی سون سگمنت ارزانترین و ال سی دی گرانترین می باشد.

4- گارانتی

یک گارانتی معتبر برای شستی آسانسور بسیار محم است .

استیل کاران از سال 95 با شرکت معتبر مدیا شروع به همکاری کرده و همکاری این 2 شرکت صد ها پروژه موفق در تهران و شهرستان ها را بهمراه داشته است. شستی های شرکت مدیا از کیفیت و دوام خوبی برخوردار است و 3 سال گارانتی محصولات در ایران بی حمتا می باشد.

  • تزئینات کابین آسانسور
  • بازسازی کابین آسانسور
  • نوسازی کابین آسانسور
  • استیل کاری اتاق آسانسور

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای