روکش استیل کردن انواع های آسانسور

درب های لولایی؟

درب های لولایی سال هاست در دنیای آسانسور حضور دارند . این درب ها در بسیاری از انواع تاسیسات بزرگ وکوچک نظیر پروزه های ساختمانی .خانه های شخصی. هتل های کوچک یا سایر انواع ساختمان ها مسکونی یافت می شوند .این درب ها متصل به درب های کابین آسانسور یا یکی از دو نوع دریچه کشویی و یک درب لولایی مورد استفاده قرار می گیرد که با بسته شدن درب سیستم عمل می کند.

آیا درب های لولایی قابل استیل شدن می باشد؟

در یک پروژه بازسازی کابین آسانسور با این سوال از طرف کارفرما مواجه میشدیم  که برای درب های لولایی بجز رنگ زدن چه گزینه های دیگری وجود دارد ؟ ما در گروه استیل کاران شاید تنها شرکت در تهران باشیم که به صورت تخصصی این نوع درب های آسانسور را روکش استیل میکند.استیلی که برای درب لولایی باید مورد استفاده قرار می گیرد حتما باید ضخامت 1 میل داشته باشد. روکش کردن درب لولایی جلوه بسیار زیبایی به درب می دهند ولی این  کار بسیار تخصصی می باشد و پیمانکار این پروژه ها حتما باید قبلا این درب ها را استیل کرده باشد .

درب های سانترال

درب های سانترال از وسط باز می شوند وبه دو طرف می لغزند. این درب ها فضای وسیعی برای ورود و خروج مسافرین ایجاد می کنند.

برای روکش استیل کردن این درب طرح های بسیار متنوع موجود می باشد طرح هایی که شکل با بسته شدن درب کامل می شود.

درب های تلسکوبی

درب های تلسکوبی این نوع درب ها به یک سمت باز و بسته می شوند. برای استیل کردن این درب ها معمولا از استیل های ساده استفاده می شوند . برای زیبایی بیشتر و نمایی زیباتر در یک پروژه استیل کاری درب های تلسکوبی چهارچوب این درب ها باید استیل بشوند تا نمایی فوق العاده به درب آسانسور بدهد.

تزئینات کابین آسانسور

بازسازی کابین آسانسور

استیل کاری

روکش استیل درب آسانسور 

نوسازی کابین آسانسور

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای