روکش استیل درب آسانسور

  روکش استیل درب های آسانسور لولایی و اتوماتیک                              در محل

به طور کلی 2 نوع درب برای آسانسور وجود دارد دراین مقاله نحوه اجرای روکش استیل درب های آسانسور لولایی و اتوماتیک  را  توضیح میدهیم.

درب های لولایی آسانسور

درب های اتوماتیک

بسیاری از سازنده های ساختمانی امروزه درب های آسانسور و کابین آسانسور  را به صورت خام نصب میکنند و بعد از اتمام پروژه و زمانی که تمامی عوامل اجرایی از ساختمان بیرون رفتند آن موقع درب ها وکابین را مطابق دیزایین ساختمان استیل می کنند.

این کار چند مزیت دارد که عمده ترین آن این است که چون استیل در برابر ضربه شدید آسیب پذیر است ممکن است در طول عملیات ساختمانی به استیل آسیب برسد .

خوشبختانه این امکان در استیل کردن درب آسانسور وجود دارد که وقتی درب بصورت خام نمصب

شده باشد  دقیقا همان کاری را میتوان انجام داد که وقتی درب ها هنوز نصب نشده باشند و در این ضمینه هیچ تفاوتی وجود ندارد.

در این مقاله نگاهی میکنیم به نحوه استیل کردن این 2 نوع درب آسانسور

درب های لولایی:

استیل کردن درب های لولایی بسیار سختر از درب های اتوماتیک می باشد .

چون امکان باز کردن درب لولایی وجود ندارد استیکار باید این مهارت را داشته باشد که بتواند درب

را به همان صورت نصب شده استیل کند و تمامی سوراخ های کنتاکت و قفل را بر روی کار در بیاورد . این کار مستلزم تجربه کاری بالایی می باشد.

عکس بالا نمونه ای از  استیل کردن یک درب لولایی نصب شده در سر پروژه توسط شرکت استیل کاران می باشد در اجرای این پروژه از استیل مات دودی برای کادر دور درب و استیل مات نقره ای برای روکش درب آسانسور استفاده شده است.

بدلیل اینکه شیشه سیمی درب آسانسور از موارد استاندارد آسانسور می باشد و وجود آن دردرب های لولایی الزامی می باشد امکان حذف آن نیست و با لیزر باید این کادر از درون استیل

جدا شود و قاب دور درب که محافظ شیشه می باشد بر روی آن نصب گردد. در درب های لولایی جایگذاری سوراخ های کنتاکت و قفل بسیار محم است زیرا کوچکترین خطایی باعث خرابی در آسانسور می شود.

هزینه استیل کردن درب های لولایی:

هزینه استیل کردن درب های لولایی از 2500000تا 4000000 بستگی به نوع و رنگ استیل متغیر می باشد.

درب های اتوماتیک:

روکش استیل کردن درب های اتوماتیک هم آسانتر است هم از نظر قیمت ارزانتربرای انتخاب رنگ استیل درب باید هم با رنگ تزئینات کابین آسانسور همخوانی داشته باشد هم با دکوراسیون بیرون خوشبختانه امروزه در بازار ایران تنوع رنگی بسیاری در استیل وجود دارد و در این ضمینه مشکلی وجود ندارد. مثلا اگر  در طراحی لابی ساختمانی از چوب است استفاده شده باشد رنگ مسی یا شامپایینی برای روکش درب آسانسور بسیار زیبا خواهد بود.

عکس بالا نمونه اجرا شده روکش استیل درب آسانسور مربوط به برج ستاره اندرزگو می باشد .

با توجه به سنگ های کار شده در کنار درب آسانسور انتخاب استیل شامپایینی برای این پروژه یک هارمونی رنگ ایجاد کرده.

“برای اتخاب رنگ استیل حتما با پیمانکار خود مشورت کنید “

اگر توجه کرده باشید در بعضی از ساختمان ها با درب هایی روبرو میشویم که استیل شده است ولی این استیل ها به روی هم ساییده شده است و خط و خش روی آن افتاده است . وقتی روی استیل خط میوفتد تمامی زیبایی آن از بین میرود و هیچ کاری هم جز تعویض آن وجود ندارد.روکش استیل درب های آسانسور لولایی و اتوماتیک در محل

برای حل این مشکل یک راه حل وجود دارد وقتی شما ضخامت استیل را روی درب آسانسور اضافه میکنید به صورت خودکار درب ها را به هم نزدیکتر میکنید و این باعث ساییده شدن درب ها بر روی هم میشود. برای حل این مشکل می توان با برش نیم سانت از ضخامت درب فاصله درب ها را با هم زیاد کرد و مانع ساییده شدن درب ها بر روی هم شد.روکش استیل درب های آسانسور لولایی و اتوماتیک در محل

جدیدترین طرح برای روکش درب های آسانسور این است که برای چهارچوب درب از استیل مات و برای درب از استیل میرور استفاده کرد.این کار شکل بسیار مناسبی به آن میدهد.

برای این پروژه از استیل طلایی آئینه ای برای چهار چوب و استیل طلایی مات برای روکش درب آسانسور استفاده شده است.روکش استیل درب های آسانسور لولایی و اتوماتیک در محل

دیگر خدمات شرکت استیل کاران

تزئینات کابین آسانسور-بازسازی کابین آسانسور-نوسازی کابین آسانسور-دکوراسیون داخلی آسانسور-استیل کاری کابین آسانسور – سنگ کف آسانسور -تعویض دکوراسیون آسانسور- استیل کاری-روکش استیل درب آسانسور – کلید های آسانسور -تعویض کابینت آسانسور- بازسازی اطاق آسانسور –

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای